reklama

Moje ospravedlnenie sa čitateľom a najmä celej horolezeckej obci

Z úcty k horám a najmä k horolezcom typu Mallory, Hillary, Norgay, Messner, Hall, Fischer, Kukuczka, Bukrejev, Psotka a mnohím iním, chcem sa týmto verejne ospravedlniť za mylnú informáciu v článku pre HN o mojom treku pod Everest. Nedostala som ho na prečítanie pred tlačou, inak by sa nebolo stalo, že namiesto spojenia "ku streche sveta" bolo použité "na strechu sveta", čo mení celú podstatu výletu. Nikdy som horolezcom nebola a nebudem, som obyčajný treker. A tých, ktorí sa na strechu sveta vydávajú, obdivujem a prajem im veľa zdaru! Ešte raz - prepáčte!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
zuzana minarovičová

zuzana minarovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  164
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Jediný spôsob ako obstáť v skúške, je skúšku podstúpiť. Inak to nejde."Náčelník Majestátna Čierna Labuť (z knihy Marlo Morgan Posolstvo od protinožcov) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu