reklama

Vysnívané biele Vianoce

Tiež patríte medzi snílkov, ktorí majú predstavu Vianoc spojenú s modrou slnečnou oblohou, bielym snehom, drevenými domcami a plotmi so snehovými čiapkami? S prechádzkou po vŕzgajúcom snehu, ktorý sa blyští čerstvo napadanými vločkami a Vaša tvár je mrazom vyštípaná a líca sa Vám červenajú ako jabĺčka?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

Napriek tomu, že dnes, 24. decembra, na dolnom konci našej rodnej hrudy namiesto sneženia mrholí, že z okna na mňa pozerajú okolostojace paneláky a po drevených plotoch ani chýru ani slychu a jediné červené jabĺčka, ktoré vidím sú tie v mojej vianočne nainštalovanej výzdobe, napriek tomu NEVADÍ.

Vianoce ako lusk, presnejšie zimnú náladu ako z rozprávky som si vychutnala presne pred týždňom v pribylinskom skanzene. A keďže mám už všetko prichystané, tašku zbalenú a o chvíľku sa vydám na cestu k rodičom, aspoň takto by som chcela popriať všetkým blogerom, blogerkám, čitateľom a ich rodinám ŠŤASTNÉ A VESELÉ!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

A na záver pripájam riekanku, ktorou ma rozosmial môj tato, keď sme sa vo februári vracali z Tatier a pri Kriváni spustil: " Tam pod Kriváňom, tam je iný svet, tam majú myši meter tridsaťpäť."

Obrázok blogu
Obrázok blogu
zuzana minarovičová

zuzana minarovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  164
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Jediný spôsob ako obstáť v skúške, je skúšku podstúpiť. Inak to nejde."Náčelník Majestátna Čierna Labuť (z knihy Marlo Morgan Posolstvo od protinožcov) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu