reklama

Bratislavská zima

Minulý týždeň som sa tešila na nedeľnú prechádzku po lese. Nepodarilo sa. Stihla som len námrazu pred domom. Dnes som zas pre zmenu nestihla námrazu, ale podarila sa mi prechádzka lesom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (33)

Dôvod týždenného posunu? Zima. Bola obrovská, prsty mi omŕzali pri pokusoch o fotky a tak som prechádzku v nedeľné ráno nakoniec vzdala.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Obrázok blogu

Dnes ráno to vyzeralo na skvelé počasie. Včera sme sa dohodli s Majkou, že najprv skočíme do športového obchodu omrknúť veci, ktoré mi chýbajú k zimnej turistike, a ktoré budem potrebovať aj pri mojom výlete do Himalájí v októbri.

Myslela som si, že to bude jednoduché. Vojdem do obchodu, vezmem čo potrebujem a ideme von. Z nákupu nakoniec nebolo nič, veci ktoré boli v ponuke, sa mi až tak príliš nepáčili a úprimne, stráviť taký pekný deň zháňaním rôznych turistických modelov po bratislavských nákupných centrách ma ani v najmenšom nelákalo. A tak som po chvíľke zmenila plán, ideme ku mne domov, prezlečiem sa, zbalím foťák a ploskačku so slivovicou a hor sa na Devínsku Kobylu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Počasie nám dnes naozaj prialo, obloha bola jasná, žiaden vietor, teplota na slnku plusová a tak sme si prechádzku naozaj vychutnávali.

Obrázok blogu

Zimného lesa mám za niekoľko rokov nafoteného kopec. Úprimne povedané, nemala som chuť opäť cvakať, čo už mám a trasu na Devínsku Kobylu som prešla neraz - na jar, v lete, na jeseň i v zime. A tak som si povedala, snáď nafotím aspoň niečo, čo ešte nemám.

Najprv ma zaujali tiene stromov padajúce na bielu plochu.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Obrázok blogu


Nebola to perina čersto napadnutého snehu, bola to skôr perina zopadaného snehu zo stromov, ktorý v noci namrzol na pôvodný podklad.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

A potom som opäť skĺzla ku klasike. Pred záverečným úsekom sa na nás spopod "brány" usmievalo slnko, ťahajúce nás jeho smerom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Na vrchole sme neboli jediné. Okrem skupiny turistov sme tam stretli naháňajúcich sa psích kamarátov. Kým som však vybrala foťák, boli fuč. A tak som nakoniec cvakla túto klasiku, mysliac si ako si pomôžem prechodovým filtrom. Figu som si pomohla. Filter som mala špinavý, ale to som zistila až teraz, keď som stiahla fotky do počítača. Čo už, nabudúce si filter vyčistím pred odchodom von, v teple domova :-).

Obrázok blogu

Pri zostupe do Devína sme zle odbočili. Moja chyba. Namiesto do Devína sme sa dostali na okraj kopca smerom do záhradnej časti. Tu nám kývalo moje obľúbené rákosie. Takže tá chyba nakoniec nemala chybu :-).

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Trošku som zmenila farby a tá istá fotka je tu v inom podaní.

Obrázok blogu

Vrátili sme sa na žltočervenú značku a nad záhradami sme si overili náš cieľ - devínsky hrad. Stále tam stojí :-).

Obrázok blogu
Obrázok blogu


Pod hradom sa nádherne zozápadnilo a tak sa s Vami pre dnešok lúčim trojkou západoviek.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu


zuzana minarovičová

zuzana minarovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  164
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Jediný spôsob ako obstáť v skúške, je skúšku podstúpiť. Inak to nejde."Náčelník Majestátna Čierna Labuť (z knihy Marlo Morgan Posolstvo od protinožcov) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu