reklama

Tentokrát som šla za Maorami ja

Dnes Vám pripájam len pár čiernobielych portrétov našich starých známych Maorov, bližší pokec o mojej opätovnej návšteve zoofarmy v Modrovej napíšem, keď budem mať trochu viac času. A rozpíšem Vám aj trochu viac o tom, ako sa na prvý pohľad veci jasné nakoniec ukážu ako ... iné, ako som si myslela. A ešte Vám napíšem aj niečo o pánovi majiteľovi a o tom aký krásny darček mi v nedeľu dal. Zatiaľ dobrú noc a čoskoro do čítania.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)
Obrázok blogu

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
zuzana minarovičová

zuzana minarovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  164
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Jediný spôsob ako obstáť v skúške, je skúšku podstúpiť. Inak to nejde."Náčelník Majestátna Čierna Labuť (z knihy Marlo Morgan Posolstvo od protinožcov) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu