reklama

Zimné šťastie pri Liptovskej Mare

Dovoľte mi odľahčiť trochu napätú situáciu na politickej scéne a aspoň na chvíľku zabudnúť na starosti všedného dňa. Možno ste už veľmi dávno nevstali v skoré, ešte tmavé ráno a nešli sa prejsť niekde k rieke, jazeru, potoku, či inej vodnej ploche. Ani ja som tak už veľmi dlho nespravila. Na svoju vlastnú škodu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Preto ma potešil Paľov nápad – zájsť v nedeľné ráno ku gotickému kostolíku pod Havránkom a počkať si tam na východ slnka. Napriek nie príliš priaznivej predpovedi počasia sme predsa len sadli do auta a odviezli sa na breh priehrady. Po pomerne dlhom období silných mrazov som vo vzduchu pocítila prísľub jari. Teplota bola príjemná, vietor oddychoval niekde v skrýši a všade navôkol vládlo ticho prerušované našim vŕzgavým krokom a bublaním vody pod ľadovou pokrievkou.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Momentálne čítam Coelhovu knižku Ako rieka, ktorá plynie. Je plná príbehov a myšlienok, ktoré sa s tými mojimi majú veľmi radi. Toto priateľstvo funguje už dávno, ibaže v tej spleti života som pomerne dlhý čas žiadnu Pablovu knihu nedržala v ruke. Priateľstvo našich úvah tak bolo na nejaký čas prerušené. A ja som zabudla ako veľmi mi chýba. Po pár stránkach sa opäť naplno otvorila náruč a jednotlivé slová sa rozbehli k tým mojim nevysloveným a nenapísaným a spolu, držiac sa za ruky, tancujú od radosti striedajúc rytmy od klasického valčíka až po argentínske tango .

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Práve pri čakaní na ohnivú guľu, ktorá nakoniec len tak spoza oblakov hanblivo vykukla, mi hlavou a telom prebehol pocit – absolútny pokoj. Každý z nás z času na čas pocíti ten krátky okamih, kedy sa na nič neupína, nehrá, nemusí nič rozoberať, riešiť. A tak som len stála, sem tam priložila aparát k oku a vychutnávala si čarovný okamih na brehu Mar(k)y. A možno Vás tým pocitom aspoň na okamih nakazím.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
zuzana minarovičová

zuzana minarovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  164
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Jediný spôsob ako obstáť v skúške, je skúšku podstúpiť. Inak to nejde."Náčelník Majestátna Čierna Labuť (z knihy Marlo Morgan Posolstvo od protinožcov) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu